Sliten ja.

 

 

 

Sliten i kveld enda jeg har sittet på ræva i hele kveld og sett på tv, men jeg har nå gått en lang tur på dagen i dag da. Har ikke hatt noen feiring av opphevingen av de nasjonale korona tiltakene og gjenåpnet samfunnet jeg syntes det var altfor tidlig å gjøre det, det er min mening om den saken og nok om det. Får jo håpe at det er noen som har festet en del i byen i natt for jeg skal ut på tur i morgen tidlig og titte etter flasker/bokser for det er ikke så mange flasker lenger bare bokser, sånn at jeg får litt påfyll i pante kroner nei nå gikk jeg for langt igjen i noens øyne men det bryr jeg meg ikke noe om.

 

Ellers så skal jeg ta livet med ro i morgen og se på sport på tv, å nei jeg skal også sette på klesvask i vaskekjelleren for det trengs i morgen.

 

 

Nå er vel tiden og finne seng snart i håp om at jeg får sove i natt også, hvis ikke det går så er det jo bare å ta det med ro for man kan jo sove når en blir gammel pleier jeg og si da.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Nå må du slutte med de der stadige halvkvedede stikkene til at noen synes du sier for mye, går for langt osv.
      Det er bare teit, og slitsomt for leserne.
      I utgangspunktet har du en fin og lettlest blogg, men det der evige gnålet om hva noen mener om deg er bare unødvendig å skrive om.
      Ignorer de, og hold bloggen fri for slikt tøys.

      1. Ok da skal jeg fortsette som jeg pleier uten å nevne at noen mener noe, det var senest i går at det kom inn kommentarer om at de ikke likte måten jeg skreiv på. Jeg skal slutte å nevne det. Takk for at du syntes at jeg har en fin og lettlest blogg, og jeg skal holde den fri for slikt tøys men å ignorere slikt som en/ei holdt på i går er ikke enkelt men jeg skal ikke skrive om det på bloggen min.

    2. Skriv hva du føler for du, er din blogg, har du slutta med reklame, klikk klikk? Ha en fin dag, skal ha hele familien på lapskaus i dag, skulle ha noe enkelt, men arbeid ble det, har kokt bære salt svineknoke og salt lammekjøtt, ha en fin dag😍

      1. Jeg skal fortsette som jeg pleier men være forsiktig med enkelte ting, jeg har det en gang i blant for det er bare en nettbutikk som gir noen kroner pr klikk ellers så er det prosenter av det folk kjøper i nettbutikken fra det jeg reklamerer for.

        Jeg kommer til å ha en fin og rolig dag i dag.

        Ja det pleier å bli litt jobb nå en skal lage lapskaus fra bunnen av, men så blir det veldig godt kos deg med familien.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg