Sliten ja, men hva så.

 

 

 

 

Det er noen kvelder som er slik som i dag, sliten men hva så det er noe jeg alltid tenker på. Søvnen trykker på men når du legger deg å ikke får sove, hva gjør en da? Jo det er jo bare å stå opp igjen for å bli enda litt mer sliten, for da kan det jo hende at en får sove etterpå.

 

Nå skal jeg ta med meg en bok og krype i sengen igjen for å se om jeg får noen timer, nå er det sikkert noen som sitter å drar seg i håret å tenker har ikke dette mennesket noe annet å skrive om. Jeg har funnet ut at det er folk som har en dårlig dag eller lignende, så det er de som har ett problem ikke jeg sånn ser jeg det.

 

Nei nå skal jeg tre meg selv opp i sengen, ta en titt på innsiden av øyenlokkene og se om jeg kan klare å sovne og ikke våkne før i morgen tidlig.

 

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg fikk sove til slutt men klokken var over 03.00 men det gikk bra sov til klokken 10.00.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg