Sliten ja, godt sliten.

 

 

 

Når tiden er inne så regner jeg med at jeg får sove fort håper jeg da, har vært mye ute i kaldt vær vi hadde både snøvær og solskinn. Koste oss glugg i hjel som jeg pleier å si, nå er jeg trøtt og sliten men godt sliten mer sånn utmattet det er himmelsk deilig å kjenne varmen sprer seg i kroppen og dubber av noen ganger ganske ofte faktisk. Er bare det at det er for tidlig og legge seg nå, da våkner jeg lenge før fuglene synger i morgen å det gidder jeg ikke.

 

Nå sitter jeg fortsatt og ser på tv, er ikke noe spesielt på denne flimre kassa akkurat nå bare sitter å glor på den uansett er jo sånn noen ganger.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg