Slik har min lørdag vært.

 

 

 

Dagen min startet i dag med at jeg gikk ut på verandaen min og tok meg en røyk og drakk en kopp kaffe før jeg startet resten av dagen, der kom det en annen nabo ut på verandaen sin også og vi pratet sammen å da fortalte jeg at jeg ikke hadde stol på verandaen min å da sa hun at hun hadde to klappstoler nede i kjelleren som hun ikke brukte som jeg kunne få. Gjett om jeg ble glad for de to stolene for nå kan jeg sitte å kose meg i solen som det har vært endel av i dag. Jeg satte på en vaskemaskin i dag sånn at jeg har fått gjort det, er glad jeg gjorde det i dag så slipper jeg og gjøre det i morgen.

 

Og tenke dere til jeg har  vært å gått meg tur i dag, og jeg ble ringt etter av venninnen min så jeg gikk opp til henne og tok nok en kaffe kopp og en røyk og vi satt og skravlet om løst og fast. Jeg var også ute og handlet for henne og det er alltid godt å være til nytte for noen, jeg går opp til henne med en gang hun ringer meg for det er så koselig og bare få noen å prate med.

 

Da jeg var på vei hjem så tok jeg meg en tur i byen bare for å se folk, jeg skal gjøre det i morgen også bare for å se om jeg finner noen tomflasker for det er noe jeg pleier å gjøre for det er en god biinntekt. Det har ikke vært så mye av det i det siste men litt har det da vært ca 100 kroner i måneden, før denne corona tiden så var det 500 til 600 kroner i måneden i tomflasker på vinteren sommeren det dobbelte men litt er bedre enn ingenting.

 

Så dagen i dag har alt vært litt bedre enn det har vært i noen dager eller skal man si uke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg ble kjempe glad for stolene.

        Ja jeg har hatt en kjempe fin lørdag, ble overrasket over at jeg gikk den ekstra turen om byen. Ja håper at jeg er over det verste nå og at dagen i morgen blir bra også.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg