Slik har dagen min vært.

 

 

 

Det var så kaldt at det knegget når jeg sto opp i dag, ja det var faktisk 18,5- grader ute når jeg sto opp. Jeg koste meg med kaffe og en brødskive med ost på, har holdt meg mest innafor døra mi i dag hadde ikke noe ute å gjøre. Ja da var jeg innafor smittevern reglene her i landet, jeg var ute på verandaen og tok meg noen røyk og så var jeg og sjekket postkassa ellers så har jeg vært inne.

 

Så har jeg ligget en del på sofaen og kost meg med en bok, selvfølgelig så sovnet jeg fra hele greia var faktisk godt med en slik dag også.

 

Nå så er det faktisk bare 6,8- grader og det har snødd noe så inn i granskauen her i kveld, det kom veldig mye snø så det blir så mye finere og lysere og ikke minst mye renere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg