Slik ble denne dagen.

 

 

 

 

Godt at det ikke var så varmt i dag så jeg har kost meg mye ute, rett etter at jeg skrev mitt forrige innlegg så ringte venninnen min hun var veldig selskapssyk og så trengte hun noe i butikken så jeg gikk opp til henne. Vi drakk kaffe og skravlet en stund så gikk jeg opp i butikken for henne, etter det så gikk jeg meg en tur ble ikke så langt men jeg satte meg og så på kuene og geitene en stund så gikk jeg hjem. Da tok jeg og lagde meg litt mat det ble noen brødskiver, så tok jeg og la meg på sofaen og slappet av litt det trengte jeg i dag  for i dag var jeg veldig sliten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg