Slappe av litt var ikke enkelt.

 

 

 

Nå når jeg kom hjem etter en lengre tur skulle jeg slappe av litt, det er ikke helt enkelt når vi har en nabo som har brukt over tre år på å pusse opp en leilighet på 36 kvm  ja over tre år. Er utrolig slitsomt men nå må han da være ferdig snart, han er snekker og alt men sånn er det vel det heter seg jo at en ikke skal ta med jobben hjem men når en kjøper ett oppussingsobjekt så må man ta med jobben hjem vis en skal bli ferdig.

 

Håper at han er mer stille når han flytter inn for godt for snekkring og discotek hører ikke hjemme i en lav blokk mener jeg da, skal ikke klage mer om det nå for da får jeg vel noen på nakken og det tåler ikke nakken min i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Nei det er bare meg å det har jeg gitt opp for lenge siden for det når jo ikke igjennom hos styret her i borettslaget, så det har jeg gitt opp. Nei det er ikke bra at det holdes på så lenge han har jo akkurat reist igjen nå.

        Ønsker deg en riktig god natt med mye søvn.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg