Skulle vel ha gjort mer?

 

 

 

Nå har kvelden kommet og tatt godt grep om oss, og det har begynt å bli kaldt både om kvelden og natten. Er det ikke noe vi må regne med nå som vinteren kommer med stormskritt, jo det er jo det da at det blir kaldere og kaldere.

 

Jeg har vært ute på tur i dag noe som er veldig deilig å gå tur, har også vært oppe hos min venninne slik at hun fikk handlet inn for helgen. Blir nok en tur opp til henne i morgen også eller på lørdagen.

 

Var også på kafe med ei annen venninne av meg, men det ble ikke så lenge i dag for jeg fikk så utrolig vondt i hodet.

 

Så jeg kunne jo ha gjort mer men det ble det ikke til, når jeg kom hjem så la jeg meg på sofaen og slappet av litt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du fikk hatt en prat med 2 venninner og kaffe og handlet. Og tur…Ble jo en flott dag det, men synd med hodepine. Får det ofte jeg sammen med mennesker. Dårlig hørsel og prat er vanskelig og da sliter man. God fredag…dessverre ikke rukket å lese og kommentere så mye om dagen. Har hatt vondt i rygg og nakke og ledd…Så har tatt det litt pent! Klem..

      1. Ja dårlig hørsel og mange som prater på en gang eller bare det å konsentrere seg om hva folk sier til deg da er det lett å få hodepine, kjenner til det har dårlig hørsel selv bruker høreapparat men det kan bli mye surring inne på en kafe så man ender opp med å kanskje ikke ha hørt hva som blir sakt.

        Håper du blir bedre i løpet av helgen for det med vond rygg, nakke og ledd er ikke mye godt jeg veit hva leddsmerter er ja rygg og nakken også. Så du får pleie kroppen og gå deg noen turer i løpet av helgen så blir det nok bra igjen.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg