Skulle ned og bade i dag.

 

 

 

Når jeg skriver at jeg skulle ha vært og badet i dag, jeg gikk ned til elven for å bade men jeg snudde da jeg så at det var en huggorm der for den ville ikke jeg være i nærheten av. Jeg er livredd slanger og ormer ja til og med alle andre krypdyr også som marker og snegler, det er noe av det verste jeg kan møte på er så redd at jeg fikk ikke tatt bilde av den. Har mer enn nok med og se dem avbildet eller på tv også så det er en dyreart jeg ikke vil ha i min nærhet sånn er det bare, så jeg gikk heller hjem og dusjet i kaldt og lunket vann hjemme for det er tryggere enn at jeg skal møte på huggorm igjen.

 

Noen mener sikkert at jeg er ei pyse men huggormen er ikke til å spøke med, den er giftig og hvis du er allergisk mot deres bitt så er de faktisk dødelige men ikke alle er det men blir du bitt så skal du helst ikke gå så mye for da kommer giften fortere opp til hjertet for det blir ført med blodet ditt. Og hvis din hund eller katt blir bitt av en så må de bæres for tenk deg hvor kort vei det er til deres hjerte, så se ned når du er ute på tur i skog og mark for det er vist mye orm om dagen her i Kongsberg er det veldig mange som er blitt bitt av orm i sommer.

 

Så ha en orm fri ettermiddag/kveld og ikke utsett deg for dem.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Nei det var ikke mye moro det var rett og slett motbydelig, godt jeg ikke er alene om å ikke ønske å bade med hoggormen liggende å bare vente på deg på stranden.

        Ønsker deg en fortryllende ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg