Skriver jeg for mange innlegg?

 

 

 

 

Det er vist det store spørsmålet mitt, i de siste dagene har jeg hatt ett til to innlegg pr dag hvis det er for mange så veit ikke jeg. Men det var sikkert mange som syntes at jeg hadde for mange før, da jeg hadde alt fra fire til seks innlegg men det har jeg ikke gjort på lenge. Men det kan jo komme dager som jeg har mye på hjertet, og da skriver jeg innlegg for å få det ut. Og når jeg har vanskelige dager så kan det bli mange innlegg fra meg, håper det ikke blir for mange å at jeg spammer forsiden til blogg.no det er jo ikke det som er meningen. Har jeg vonde tanker og sliter med å få dem ut av systemet da skriver jeg om dem, håper ikke jeg tar opp plassen til andre sånn at de ikke er synlige på forsiden er jo ikke det som er meningen.

 

Skal prøve å holde meg til ett til fire innlegg pr dag, er ikke alltid det går men jeg skal prøve sånn at jeg ikke irriterer noen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

21 kommentarer
    1. Nei, du skriver ikke for mange. Og det er kun du som bestemmer hva som du publiserer. Flere skriver jo ofte to til dagen, og det er nå fullt mulig å skrolle forbi det en evt ikke ønsker å lese. Gjør som du vil ❤ Lykke til hos tannlegen, skjønner du gleder deg til å bli kvitt smertene over tannlegeskrekk. Lag deg en god dag, klem ❤

      1. Takk da forsetter jeg som jeg pleier. Takker jeg gleder meg faktisk til at jeg skal til tannlegen, det er vondt med tannverk så det overskygger tannlegeskrekken min så det skal nok gå bra ser du.

        Dagen har vært kjempefin selv om det regner.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det trodde jeg også, men det er noen som mener at noen kommer med for mange innlegg.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Haha.. er du seriøs nå? Hadde du tatt like mye av i kommentarfeltene som du gjør på siden til blogg.no så kunne du blitt som Margit Sandemo å regne 😜😂

      1. Ja jeg var i grunn seriøs nå.

        Jeg er ikke så flink til å kommentere hos andre for jeg er redd for å bli missforstått og at jeg sårer noen, så noen Margit Sandemo blir jeg nok ikke.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Skriv akkurat så mange innlegg du bare vil! Det er alltid noen som skal mene noe om absolutt alt. Personlig poster jeg mye mindre enn før, men det er fordi jeg har begynt å bruke Instagram og Facebook mer aktivt. Lag deg en god søndag, gjerne med 3-4 innlegg hvis DU føler for det! 🙂

      1. Takker for en oppklarende kommentar, da kommer jeg til å fortsette som jeg pleier.

        Jeg har Instagram jeg også som jeg ikke er så aktiv kanskje jeg skal være mer aktiv der også.

        Det ble en kjempefin søndag.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld/ gratulere til konemor med dagen.

        Klem fra meg til deg og dine.

    4. Det er da opp til deg hvor mange innlegg du velger å dele på bloggen din. Dersom du har mye å si en dag, er det bare å komme med dem. Det er din blogg og ingen andre enn du skal bestemme hva og hvor mye som deles der 🥰

      1. Da gjør jeg som jeg pleier jeg, jeg bare lurte om jeg skriver for mange til tider.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

            1. Men hva fikk deg til å tenke på at du blogget for mye?
              Må ikke tenke sånn, ingenting er for mye eller for lite så lenge det er riktig for deg, husk det 😊

            2. Fikk noen kommentarer på at de syntes at jeg blogget for mye, og om for mye derfor kom jeg med dette spørsmålet.

              Jeg tenkte ikke så mye over det før i dag tidlig, dette er kommentarer jeg ikke har godkjent.

              Jeg skal huske det og lage meg en plan, for hvor ofte jeg skal blogge.

              Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

              Klem fra meg til deg.

    5. Høres greit ut det vel. For mange innlegg er jo litt vanskelig å følge opp for oss som leser deg. 1 – 4 kan ikke se at det er noe tråkige med det! God klem fra meg.

      1. Da skriver jeg som planen min er fra 1 ti 4 innlegg dagen, noen dager kan det bli flere men sånn er det bare.

        Ønsker deg en god søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det skal jeg gjøre for som du sa det er jo min blogg, så da er det jo jeg som bestemmer når og hva jeg skriver om.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg