Skattepengene kom hurra.

 

 

 

Ja i dag kom skattepengene så nå har jeg fått handlet inn litt, fikk igjen 3000 kroner så nå har jeg blitt rik ut i fra mitt syn iallefall. Nå har jeg faktisk mat ut denne  uken å halve neste uke, satte noe over til sparing for her er det bare å være forsiktig med det lille man har.

 

Skal ikke gjøre så mye i dag er jo ferdig med husarbeidet alt så nå og utover så kan jeg ta dagen som den kommer, har ikke så mye smerter i dag som i går men jeg kjenner at jeg lever sånn er det bare. Smil og vær glad for at man kan stå opp for egen maskin, for det er det ikke alle som kan og de skulle jeg ønske kunne gjøre det men de er ikke sure og tverre av den grunn iallefall ikke de jeg kjenner.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg