Skal testes i dag.

 

 

 

 

Nå er dagen kommet og jeg skal testes for covid-19, sånn er nå den saken og er det en test jeg håper er negativ så er det denne. Er ikke mange tester jeg har håpet er det, så får en bare vente å se hva svaret blir. Uansett svar så må man jo bare ta det med ett smil, er jo ikke annet å gjøre sånn er det når man lever i en pandemi ja den er ikke på langt nær over smitten har jo blomstret opp igjen.

 

Gruer meg litt til denne testen men hvor ekkelt kan det nå være, skal jo bare bli gravd langt opp i nesegrevet og kille litt på drøvelen er jo ikke noe og grue seg til haha.

 

Er verre å gå til tannlegen det er noe jeg hater, hater er vel ett sterkt ord å bruke men så riktig. Er jo så dyrt å gå dit også, koster jo 1000 kroner bare å åpne døra er slik det føles i allefall.

 

Godt denne testen er gratis ellers hadde jeg ikke kunnet gå å ta den, er jo godt noe er gratis her i verden.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Nå har du vært og tatt testen og det gikk vel bra? Du må nok være inne til svaret foreligger. Var og hentet jordbæra og det ble en del fryst, og mye syltetøy. Får en kasse senere. Bæra var store og søte. Ble noe sen middag men bæra måtte taes først og få unna. Kjenner det i ryggen, det går over når jeg kommer i jacuzzi der jeg blir sittende lenge i varmt vann..
      Håper inderlig at testen er negativ. Klem til deg fra meg.

      1. Ja nå er jeg testet og det gikk fint ikke noe ubehagelig i det hele tatt. Det var en god tur fram og tilbake ble vel 2 timer til sammen å det var deilig. Så nå er det en til tre dager inne det skal nok gå bra det, har jo maling og lerreter så da kan jeg jo male. Kan jo ta en tur i søppeldunken om dagen, er jo ingen å treffe på der kan jo gå tur i skog og mark hvis jeg gidder også bare jeg ikke treffer på folk før jeg får svaret. Håper endelig at svaret er negativ for jeg kommer til å bli gal av å måtte holde meg inne hele tiden.

        Det er jo godt å ha noen bær i frysen som bare kan tas opp når du trenger det, ja hvis dere hadde sen middag hva skal jeg si min står på ovnen nå den.

        Håper ryggen di blir fort god igjen er ikke godt med vond rygg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg