Skal skal ikke.

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer og andre tenker er hun i gang igjen,  og da lurer jeg på hva jeg er i gang med igjen for jeg tenkte skal jeg våge meg ut selv om jeg ikke tør for det er nå snø oppå den ustrødde hålka. Og det blir ikke så jeg blir inne i dag også, at det går an å være så redd noe jeg ikke var før fallet jaja sånn kan det gå.

 

Skulle ha vært å handlet meg ett brød til helgen, men nå kommer det jeg brukte de siste kronene på å bestille meg en pizza her om dagen og betalt to av tre fakturaer til sykehuset sånn er  det bare. Så nok om den saken for det er trang økonomi hos alle om dagen, og slik kommer det til å være ut dette året også tror jeg da.

 

Nå er det skiskyting på tv 2 det er staffet for herrene, og så er det håndball på tv3 i kveld og det er herrenes VM blir spennende.

 

Lag dere en kjempefin dag og gå forsiktig på det glatte føret.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. At du har fått skrekken for å gå ut når det er glatt etter fall og brudd det forstår jeg VELDIG godt. Jeg var livredd for å gå ut i flere år etter brudd i ankel og legg etter fall rett før jul for 9 år siden. Først de siste par tre årene er den værste skrekken over.
      Resten av den vinteren var jeg nesten ikke ute. Og vinteren etter satt jeg mange ganger på trappa og gråt av redsel for å gå over gårdsplassen og bort til bilen da jeg skulle på jobb. Så JA…man kan få en forferdelig frykt å slite med ei stund etter er sånt fall.
      Denne vinteren er jeg redd jeg plutselig har blitt litt for tøff ute på glatta. Men jeg har det i bakhodet hver gang jeg er ute, og prøver gå veldig forsiktig.
      Ønsker deg masse god bedring 🥰

      1. Jeg fantes ikke redd for det hadde respekt for glatta før jeg skadet meg, håper det blir bedre etter hvert for å sitte innesperret resten av vinteren blir ikke aktuelt for da blir jeg gal. Men ja skrekken kommer til å sitte i lenge, neste fredag må jeg ut for da skal jeg til fastlegen min å ta stingene eller mandag blir det nå surret jeg med dagene.

        Tusen takk det går bedre for hver dag, plutselig hugger smertene til men ikke like ille som det var.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klen fra meg til deg.

    2. Jeg skjønner godt at du har valgets kval, og kjedelig hvis noe skulle oppstå ja nå som du er nyoperert.

      Gleder meg jeg også til håndball. Elsker jo håndball, og er spent på hvordan de gjør det med ny trener.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det er ikke bare valgets kval det er redsel for å ramle igjen, ja det hadde jo vært veldig kjedelig å slå opp skaden igjen etter operasjonen bare for at jeg skal tøffe meg ut.

        De kommer til å gjøre det bra tror jeg men det blir spennende å se.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. er jo fælt at du ikke har noen til å hjelpe deg,du må jo kunne spørre noen naboer?de hjelper sikkert mer enn gjerne,kan jo bli glatt lenge fremover?Skulle med glede handla for deg,ha ei fin helg uansett,klem fra meg

      1. Nei da det går bra, har ikke noe å handle for uansett nå så må vente til mandag uansett. Da kan jeg høre om noen kan handle litt for meg, det snør nå men etter snøvær kommer regnet for det har det pleid å gjøre til nå.

        Ikke tenk på det nå ha en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    4. Barna til denne “venninnen” du besøker? Kan ikke de trå til nå og hjelpe deg? Mener du har nevnt at hun har familie? Hva med fosterforeldrene til barna dine? Kunne de ordnet noe? Bestilt Oda til deg?

      Og det vil være dumt å gå ut nå når du ikke har skikkelige vintersko, piggsko eller brodder. Kulden kommer til uken, da blir det bedre feste på veien men du trenger skikkelige sko. Hvordan har du klart deg uten egentlig du som går så mye i all slags vær? Joggesko er jo iskalde og livsfarlig glatte og du er nyoperert.

      1. Jeg vil ikke bry noen med det, han har nok med seg selv og sin mor nå. Fosterforeldrene til mine barn vil jeg ikke mase på.

        Jeg har alltid gått med gode joggesko på vinteren med raggsokker er ikke kaldt men på hålka var de glatte, gleder meg til kulda kommer til uka kanskje. Det går veldig fint det, men de ble for glatte da jeg falt og skadet meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Haha du sier noe der at jeg gikk på en smell, ja det svalestupet ble en stjerne smell. Ja jeg er rett og slett livredd for is og snø oppå den, men det må da bli bedre føre for oss som går også får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg