Skal man snart starte dagen.

 

 

 

Nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal starte dagen snart, har jo på en måte startet dagen da med kaffe og frokost. Har også lest en del blogger som jeg leser fast hver dag, lurte på om jeg skulle tatt meg en lufte tur ut  for nå er det langt på dag å jeg har faktisk bare sittet og kost meg til nå. Burde vel gått ut og fått meg en dose frisk luft, å ikke minst beveget de stive å ømme musklene litt. Det er kaldt ute men det er bare å kle seg etter forholdene å komme seg ut, må jo ut for å komme på andre tanker få litt klarning av hodet det trenger jeg faktisk. For her er tankene mange å da må man få sortert litt, får håpe at ikke de vonde tankene fryser fast oppe i skolten.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg