Sitter nå å venter.

 

 

 

 

Ja nå sitter jeg og venter, jeg venter på hver gang vi møtes. Det er faktisk den første sesongen jeg har sett på det programmet, å nå tenker jeg hellandussen hva er det jeg har gått glipp av i de andre sesongene. For det er ett program jeg faktisk liker, men det jeg har gått glipp av har jeg gått glipp av så får en følge med nå og sesongene framover.

 

Er mye annet jeg sitter å venter på men det er ting som ligger så langt fram i tiden så det får en bare vente på, som den vaksinen for korona selv om jeg er i risikogruppene jeg får tilbud og tar vanlig influensavaksinen hvert år men når det gjelder korona så er man langt ut i ventelistene. Er vanlig influensa farligere enn korona sitter jeg nå å lurer på, noen mener at influensa er farligere men regjeringen mener korona er farligere hva er det som stemmer.

 

Jeg er faktisk redd for dette viruset men man må jo bare vente å se, jeg lurer på hvordan de setter kriterier for hvordan de setter opp disse ventelistene.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg