Sitter her med tanker som trykker en helt ned.

 

 

 

 

 

Har i kveld mange rare tanker som kverner rundt i hodet, man blir jo helt utkjørt å sliten av å ikke ha noen positive tanker om seg selv. Når man sitter slik å tenker og tankene bare gjør meg lei meg for du føler deg ikke bra nok for andre, jeg veit jo at det ikke er slik for jeg er jo bra nok for venninnen min å guttene mine så er jeg bra nok når jeg er sammen med dem.

 

Skulle ønske at jeg hadde en større omgangskrets men slik er det ikke, så det er jo ingen vits i å ønske seg det når en ikke er bra nok.

 

Skal ikke si at det er slik det er jo bare i hodet mitt det er slik, men det er vondt og ha slike tanker om seg selv slitsomt er det også får håpe denne tanke kampen stopper snart for det er ikke mye konstruktivt med å ha det sånn det er mer ødeleggende på selvtilliten du har eller du har mangel på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. De tankene kommer når jeg ikke ønsker det, jeg veit jo at jeg er bra nok som jeg er men tankene er sterkere enn det jeg veit,

        Ønsker deg en god helg.

    1. ❤️Stor klem fra meg… Glem de vonde tankene og tenk på alt det positive her på blogg. Du har fått nye lesere.. Sikkert noen kroner fra blogg snart og penger til pc og ny bok… Det har skjedd mye bra i det siste for deg.. God natt og klem..

      1. Er ikke enkelt å fortrenge disse tankene som gjennom syrer alt, men skal prøve jeg er selvfølgelig glad for alt det bra som har skjedd innen bloggen og alt det du nevner her. Ønsker deg en riktig god natt og sov så godt det skal jeg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det tankesurret i hodet har jeg kjennskap til. Kommer og går. Husk at du er bra nok. Skulle kommentere de andre innleggene fra pc, men det gikk ikke. Hadde vært borti noe og fant ikke ut av det. God natt håper både du og jeg får sove.

      1. Ja jeg skal huske på det. Ja disse pcèn er ikke alltid like enkle å bli klok på.

        Jeg fikk en kjempe god natte søvn, sov som ett lite barn hele natten igjennom for en gangs skyld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ja det er rart hvor mye sterkere di negative tankene er enn di positive.
      Må bare ikke gi opp,fortsette å tenke på alle bra tingene så kanskje det overdøver det negative.
      Ha en fin dag.

      1. Ja man burde jo tenke bare positive tanker men noen ganger så er ikke det så veldig enkelt, sånn er det bare med dette livet at de negative tankene ofte er sterkere.

        Ja man må bare finne en måte å få vekk den ene tenke måten så får en det mye enklere.

        Ønsker deg en kjempe fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg