Ser ut til å bli en lang natt.

 

 

 

 

Ser ut til å bli en forferdelig lang natt, ja uten søvn så blir natten lang. Så når dagen starter så blir det en veldig tung dag, får håpe at jeg får litt søvn før dagen starter eller så blir en jo gående rundt som i et vakuum spør du meg. Har prøvd det så mange ganger før, er jo en god stund siden sist og akkurat nå så passer det dårlig har mye jeg skal gjøre når dagen starter. Har jo en del som må ordnes til jul, det er jo en uke igjen til julaften i dag så jeg har jo litt tid igjen.

 

Er veldig mye uro i kroppen som gjør at jeg ikke klarer å finne roen så jeg får til det å få til å få meg noen timer på øyet, ser noe vanskelig ut. Har nå laget meg litt varm te for å se om det får meg litt roligere, er jo ikke sikkert men da har jeg prøvd det meste for jeg har ikke igjen en eneste sovetablett så da må en jo prøve alt annet. Pokker ta at det er så vanskelig å få sove selv om man er så sliten at en vandrer rundt som en søvnganger men jeg er lys våken, nå skal jeg ta den te koppen så skal jeg prøve igjen å få litt søvn.

 

Med disse ordene så ønsker jeg der alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Du må jo få noe som kan hjelpe slik at du får sove. Fornye resepten hos legen. Kan jo ikke gå rundt som en zombie. Jeg sov godt i natt måtte ta hostemedisin for jeg hoster om kveldene. Tror det er noe jeg reagerer på. Da påvirkes astmaen.

      Det med uro i kroppen kjenner jeg godt til, noen ganger går det bra og andre ganger må man bare gjøre noe annet.

      Klem til deg fra meg.

      1. Jeg skal ringe henne i morgen og få henne til å fornye resepten min, for som du skriver en kan jo ikke gå rundt som en zombie. Fikk underkanten av en halvtime på øyet, da blir det sikkert enklere å få sove til kvelden igjen.

        Ja blir uroen i kroppen for ustadig så må en bare finne på noe annet å gjøre.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjenner meg igjen. Ikke sovet et sekund i natt🙄bare bite tenna sammen og dra på jobb kl 14😝Blir godt med litt ferie😊

      1. Så synd at du ikke fikk sove i natt du heller, man må jo gå på jobb. Men du burde ikke gå for lenge uten søvn for da går du til slutt på veggen bokstavelig talt. Ja nå blir det godt med noen dager fri.

        Klem fra meg til deg.

    3. Får håpe du har fått deg litt søvn i natt og kanskje en høneblund i dag. Er ikke godt når kroppen er urolig så den frarøver søvn. Syntes du burde ringe legen din og be dem og skrive ut en resept til deg så du har noe og ta når du ikke får sove. Ellers er det godt og lese at du vil kose deg i julen og gjør det beste ut av den. En fin kveld ønsker jeg deg og en klem.😊🤶🌲🕯

      1. Jeg får nok ikke problemer med å få sove i kveld, skal ringe legen min så hun skriver ut en ny resept. Jeg skal virkelig kose meg å ta julen tilbake å lage min egen juletradisjon.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg