Ser bedre ut nå.

 

 

 

Dere lurer sikkert på hva som ser bedre ut nå å det skal dere nok få svar på snart, som jeg skrev på formiddagen i dag så var det en regntung morgen å det var det til langt på dag. Men jeg var på mine turer uansett for regn skal da ikke være noen hindring for å bevege seg ut det er bare å ta på regntøy eller ta med en paraply, så er det ikke noen fare for å bli våt men blir en det så er det vel bare å bytte til tørt tøy når en kommer hjem.

 

Nå er iallefall er solen kommet fram litt og det er godt så solcelle lampene mine ladet litt så de kanskje lyser litt etter mørkets frambrudd, jeg kjøpte meg solcelle pynte lys til å ha ute på verandaen i dag på Clas Ohlson der var de billigere så da hadde jeg muligheten. På samme sted kjøpte jeg fiskekroker til mine to sønner som de har ønsket seg, en hadde bursdag i januar så der er jeg veldig sent ute den eldste hadde nå for to dager siden så der er jeg ikke så veldig sent ute, de skal ikke få det før i august da for da skal vi ha samvær å da skal vi vel fiske litt så da er det godt med påfyll av kroker.

 

Nå skal jeg planlegge noen innlegg til å ellers så skal jeg slappe av, for nå er det kveld kan hende at jeg må ut for å handle litt er ikke sikker kan jo også vente til i morgen å gå i dagligvare butikken har litt av alt og har hele matbudsjettet mitt igjen har ikke handlet mat denne uken.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Så fint at sola er kommet, det har den her i Horten også!
      Vi sitter ute på trappa og hører på radioen og kjenner at vinden blåser i håret!
      Ønsker deg en god kveld og ei god natt🤩🤩

      1. Det hørtes utrolig koselig ut å sitte på trappa og kose deg, det har ikke jeg mulighet for jeg bor i en leilighet så sitte på trappa det har ikke jeg muligheten til for den er innendørs. Jeg har vært på verandaen da mellom slagene med blogginnlegg til senere tar ikke så lang tid da så en blir ferdig med tre og fire innlegg til senere.

        Ønsker deg en god kveld og natt til deg også.

    2. Det ble en fin dag dette da..sola kom her også…Men bare gått tur ikke vært så mye ute ellers i dag. Ønsker deg en fin kveld..klem.

      1. Jeg har faktisk vært mye ute for jeg har ikke hatt så sterke smerter som jeg pleier når det er rått og vått, godt å få gjort litt annet enn bare å sitte inne for min del.

        Du må ha en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja en får håpe at dere får fint vær også for det er dårlig vær som har preget en del av denne sommeren.

        Ønsker deg og dine en riktig god kveld.

    3. Her nord er det varmt og godt. Kroppen verker ikke mye da. Ønsker deg en riktig god natt og sov godt!

      1. Unner dere fint vær der oppe i nord, for fy for en vinter dere hadde i vinter. Men det er på vinteren jeg har det best når det gjelder smertene i leddene mine.

        Ja jeg håper jeg får en god natt med masse søvn å det samme ønsker jeg at du får også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg