September du er velkommen.

Reklame | ELLOS.

 

 

Ja nå er det den første høst måneden september, nå begynner det snart å bli fine høstfarger rundt oss. Foreløpig er det grønt og fint, men snart er det gule blader på trærne og de faller av er jo en stund til enda.

 

Enkelte butikker har startet med å reklamere for adventskalendere og julestjerner, det er bare å titte innom litt lengere ned i innlegget eller skal man si på slutten.

 

Nå har jeg sittet og tittet innom noen av de faste bloggene jeg leser, er langt inne i min andre kaffe kopp og nyter morgenen.

Her ser det ut til at det kan bli en fin og varm dag, eller er det bare ett ønske det er en blå himmel uten en sky så langt mine øyne kan se. Ja se ja jeg skal til optiker og sjekke synet på torsdagen, det blir vel forandringer på glassene og det blir en dyr fornøyelse så jeg håper ikke det for det har jeg faktisk ikke råd til. Men må man så må man, så får en finne en løsning på det også, er jo bare og snu hver en krone og se om man har det koster jo over 800 kroner bare å få sjekket synet og må man bytte glass så kommer jo det i tillegg og innfatning må jo til også. Ja ja det får bare gå det, man må jo ta vare på øynene slik at man har dem lenge for man må jo se i alle fall litt.

 

 

Dette var ikke for å tigge dette er bare livets realiteter.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Vildmark//Star Trading//Markslöjd//Hawaiian Tropic//Markslöjd//Markslöjd

8 kommentarer
    1. Synes butikkene begynner med julreklame tidligere for hvert år.
      Briller er dyrt, men du verden så gode og ha.
      Kos deg.

      1. Ja de begynner tidligere og tidligere for hvert år som går, men alt i september da litt vel tidlig etter min mening.

        Ja briller er og blir dyrt, men for min del så er det noe som jeg må ha for ellers så ser jeg ingenting.

        Skal kose meg noe veldig i dag, bruke dagen bare på meg selv tror jeg da.

    2. Synes det var en dyr synstest, men det er vel forskjellig priser. Jeg skulle også ta synstest og må bare utsette det. Har snev av grå stær. Briller er svindyrt men jeg har utsatt det litt. Man har jo andre utgifter og da går omtrent pensjonen til de viktigste tingene.
      Enig i at det er for tidlig med juleting i butikkene allerede nå! Jeg heklet noen julestjerner og stivet dem, og inni er det led pære. Ble kjempebra.
      Nå skal jeg ta å bake kanelsnurrer. Nyt finværet. Her er det grått og litt regn. Klem fra nord.

      1. Ja synstest er dyrt jeg må ta det nå for jeg skulle egentlig gjort det i vår men da ble det ikke noe av grunnet korona det ble jo stengt overalt da, ja briller er også svindyrt men jeg må jo ta testen og nye briller for jeg ser nesten ikke noe på avstand.

        Arvet julestjerne etter farmor jeg så det har jeg det er en slik en uten lys.

        Har kost meg veldig i høstsolen her det er varmt og godt, ikke akkurat bade temperatur da men varmt.

    3. Henger litt etter med å lese da jeg hadde nok med med selv i går kveld på grunn av hørselsproblemer også..
      Men klikker inn på nå! God klem…

      1. Jeg skjønt det var noe i går så ikke så mye til deg, tenker på deg veit du det er ikke godt å ha problemer jeg skjønner det.

        Takk.
        Ønsker deg en riktig fin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg