Sent ute?

 

 

Ja jeg var sent ute å gikk meg en tur, kom akkurat inn igjen nå deilig å bevege seg ut når det ikke er noe særlig folk ute. Møtte en hundeeier eller to som var ute å luftet hundene sine, å en eller annen som hadde fått litt for mye av det gode litt runde under beina. Eller skal man si at senga hadde vært bedre for dem enn å være ute, i allefall hvis de går svart kledde og uten noen form for refleks stakkars bilister som møter dem.

 

Jeg hadde i allefall på meg en lyskilde og en refleks så meg kan de ikke si de ikke så, så skal du ut å gå langs en veg nå i mørket hus refleks eller en lyskilde på deg så bilistene kan se deg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg