Sengen venter på meg.

 

 

 

 

Ja nå er det kveld i stua og jeg er trøtt og sliten etter alle turene i dag og all den snømåkingen som en måtte til pers med i dag, det ble mye frisk luft på meg i dag og da er det god og finne den senga som står på soverommet og venter på meg.

 

 

 

Denne lille karen her må bare ut å tisse litt først så kan vi begge to finne roen i den sengen som står og venter på oss på soverommet, ja han ligger i den samme sengen som meg. Jeg har hørt at vi som sover sammen med hunden vår sover bedre enn dem som ikke gjør det, og jeg er et levende bevis på at det stemmer etter at jeg begynte med det å sove med han i samme seng så har jeg faktisk sovet hele natten. Før han kom til meg så sov jeg ca to timer hver natt og nå så sover jeg fra 00.00 til 09.00 morgenen så da er det faktisk 8 til ni timer ikke to timer og det er utrolig deilig og våkne utvilt og ikke utslitt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
      1. Nå har vi -6 og sol ute og jeg og Elvis har akkurat kommet inn etter morgenturen som var frisk og god, så dette blir en avslappende søndag.

        Ønsker deg og dine en riktig fin og rolig søndag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg