Sånn var min Valentinesdag.

 

 

 

Dette gjorde jeg på valentin dagen og det var å gå tur med hunden min Elvis, han er også den eneste jeg feiret den med på fredag. Har jo ingen som vil ha med meg på noe så da er det jo bare å gjøre som man pleier på en helt vanlig fredag, eller en helt vanlig dag. Dere som hadde noen og markere denne dagen med så håper jeg dere hadde det koselig, og dere som ikke hadde det får jo bare gjøre som meg ha en helt vanlig fredag Elvis fikk litt ekstra gått av meg da for det fortjener han men det får han jo hver dag så det var ikke noe unormalt for han og få en godbit.

 

Jeg hadde vegitar taco noe som var helt nydelig, og den ble ikke så stor flott som mange vil mene.Å restene ble brukt i dag til en pizza som nå står i ovnen, gleder meg til den blir ferdig for nå er jeg sulten nå sånn er det bare. Jeg ønsker dere en riktig god lørdagskveld, kos dere med det dere vil se på tv og spis det dere vil.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei og god lørdagskveld til deg og Elvis!
      Her sitter katten og jeg og ser på grand prix, spiser grønnsaksuppe og nyter roen. Trives godt i eget selskap jeg. Ute regner det opp-og-bortover samt blåser stikker og strå. Herlig inne 🎶 📺 🥣 🌧
      Nyt pizzaen 🤗

      1. Jeg trives også i mitt eget selskap, men når det er nesten det eneste jeg har og gjøre for er jo ingen andre i mitt liv. Pizzaen min var kjempe god så den skal jeg ha flere ganger, var så mektig og litt for stor til å spise opp i kveld så da har jeg mat i morgen også for nå begynner det å bli tomt i kjøleskapet mitt. Her også regner det sidelengs og det blåser i alle retninger.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og kattepusen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg