Sånn nå er denne dagen snart ferdig heldigvis.

 

 

 

Slik startet dagen i dag med snøvær og slapseføre da jeg skulle gå i butikken, nå er jeg drit lei snø og vinter. Jeg fikk handlet det jeg skulle i dag for det var ikke så mye jeg skulle ha, så ble det frokost og kaffe når jeg kom hjem igjen og leste noen blogger til frokosten det er en finere start på dagen syntes jeg da.

 

Og en ting til er veldig godt med denne dagen ja noen vil vel syntes jeg høres gal ut nå, men ja jeg ble faktisk glad for at det begynte og regne for nå er all snøen som kom på morgenen regnet vekk det er deilig det for jeg er så lei vinteren nå. Er det ikke vår nå da for vi er jo fire dager ut i april, og det er snart påske og etter påske er det vår. Jeg gleder meg ikke akkurat til påske på grunn av disse dumme helligdagene, men blir det fint vær så kan jeg bruke disse på tur eller bare ute på verandaen i solveggen.

 

Men det var ikke påsken jeg skulle skrive om det var dagen i dag, den har jeg brukt en del tid ute selv om det var snøvær og regn etter hvert kom jo også solen litt her også men det har vært kaldt og guffent men ellers bra.

 

Er ikke mye annet jeg har gjort i dag for i dag har jeg ikke hatt det så veldig bra, og i morgen skal jeg bort på mestringssenteret på utrykksgruppe som jeg syntes var veldig givende sist men denne gangen gruer jeg meg litt. Men det er jo bare å sette den ene foten foran den andre og gå dit i morgen, for nå tenker jeg hva er det som er så ille det er jo de samme som var der sist men nei det kommer ei ny i morgen og da slår den dumme angsten til igjen ja det å skal fronte meg selv for en helt ny person. Er faktisk engstelig og får prestasjonsangst når jeg møter nye mennesker, er sikkert ikke noe å være engstelig for men sånn er det bare men så tenkte jeg på at den stakkars personen kommer jo for første gangen og hun har det nok verre enn meg.

 

 

Jeg skal også ringe henne som skal ha det medisinske yoga kurset som starter over påske, det er noe som går greit for hun har jeg pratet med en del ganger der borte så det er ingen vanskelig telefon å ta.

 

Nå skal jeg se på tv og kose meg noen timer til så er det vel bare å finne senga etter hvert, men er ikke trøtt nok til å gjøre det enda så er det bare å vente en stund til med det.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. I dag har vi hatt nydelig vær, men vi har fått mye snø, så jeg er helt enig med deg. Jeg ønsker også regn slik at snøen forsvinner. Det er jo ikke begynnelsen av mars, men begynnelsen av april. Jeg vil også ha vår!
      Ønsker deg masse lykke til i morgen! 🙂 Godnattaklem ønskes fra meg. 🙂

      1. Nei nå vil jeg bare ha vår og mye sol og litt varmere vær, nå er det nesten 3 minusgrader her. Ja nå er vi i starten av april og ikke i mars, men det kan enda bli mer snø og kaldt det ønsker jeg og avbestille.

        Det går nok bra men jeg føler meg ikke så høy i hatten akkurat nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal se om jeg får sove først så skal jeg drømme så ufint at jeg skammer meg etterpå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en kjempefin natt.

        Klem fra meg til deg.

          1. Du sier noe der, nå skal jeg finne senga for nå er jeg trøtt nok.

            Ønsker deg en riktig god natt og drøm ufint, så får vi snakkes her på blogg i morgen til morgenen.

            Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal prøve å kose meg så godt det går. Ja det er ett av mine høyeste ønsker i kveld at angsten skulle roe seg, jeg tar meg en sovepille hvis jeg ikke har sovnet før klokken 03.00.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei og god morgen Aud Marit.Håper du får en fin dag på Mestringssenteret i dag.Du er tøff,så det går bra.Ha en fin dag ellers også.🌻🌻🌻

      1. Hei og hå god ettermiddag.

        Ja alt gikk helt fint er helt normalt at nye gruer seg litt, alt var og ble helt fint i dag. Tja veit nå ikke hvor tøff jeg er men det gikk helt fint.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Lykke til på sentret i dag. Tenker at alle nye som kommer har grudd seg på forhånd. Tenker det går bra med deg når du skal dit i dag. Nydelig vær i nord og kaldt på morgenen, og sola varmer. Men vil ha vår. Armen gjør mindre vondt, men så slitsomt for jeg kan ikke gjøre mye. Skal tilbake på sykehuset 28 april. Bare kontroll time. Klem til deg fra meg.

      1. Det gikk kjempefint ingenting å grue seg for har jeg funnet ut, ja alle gruer seg som kommer nye dit men det er ikke så lenge de gjør det har jeg skjønt.

        Har snødd litt og blåst veldig men solen skinner men varmt er det ikke nå vil jeg ha vår sol og litt varme. Så bra at du har mindre smerter i armen, ja det er litt slitsomt og ikke få gjort det en ønsker og må sitte å se på det i stede. Ja det må du se fram til den kontroll timen håper alt er sånn nogen lunde på plass igjen da, så starter opptreningen igjen det er en liten jobb det også.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg