Sånn kan det gå jaja.

 

 

 

Ja sånn kan det gå må til pers og spare til ny mobil for nå har jeg såpass mye trøbbel med den, får sendt meldinger og ringt med den å tatt bilder men har trøbbel så fort jeg skal inn på nettet på den.

Den er jo snart 10 år den telefonen jeg har pleier ikke å bytte før jeg må, for jeg er ikke med på dette bruk og kast samfunnet vi har nå om dagen. Det er en av grunnene til at det ikke kommer så mye nye bilder bare sånn at dere veit det, har ikke vanlig kamera hat problemet en stund med mobilen de gangene jeg har fått lagt til nye bilder så har jeg hatt flaks med telefonen. Det hadde jeg på søndag for da måtte jeg faktisk blogge fra telefonen noe jeg ikke syntes noe om for å si det slik, har sett på en men den kostet noen kroner 3090 for å være nøyaktig.

 

Lurte litt på å starte en spleis men så slo jeg det fra meg for det blir for dumt mener jeg da, bare ta det med ro jeg skal ikke gjøre det for så liten skal jeg ikke gjøre meg. Så det får bli med de bildene jeg har i arkivet her på bloggen, så da får dere bare ta det som det er er det ikke det jeg skriver dere leser.

 

Lag dere en fin kveld for nå starter sommerhytta.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
    1. Ja, jeg tror ikke telefonene er laget for å holde så veldig mange år. Etterhvert blir de håpløse å bruke hvis man ikke oppdaterer dem og de vil gjerne ikke oppdateres hvis de er for gamle heller. Telefoner er dyrt, men man kan være heldig og finne en som er litt brukt for en grei pris. Kos deg med Sommerhytta!🍀🌸

      1. Ja men den har jo holdt mål ganske lenge hele 9 år uten problemer, så kom denne oppdateringsmeldingen og jeg oppdaterte så kom den igjen bare en time etter at jeg hadde gjort det kjedelig når det blir sånn.

        Telefoner er kjempedyrt, fant en helt ny som kostet 3090 det var en Samsung ett eller annet så det blir nok den.

        Ja gjett om jeg koser meg med sommerhytta.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nesten 10 år? Jeg er imponert! (min mobil nærmer seg syv år så den har noe å leve opp til med andre ord) Kos deg med tv-programmet 🙂

      1. Ja mobiler kan bli gamle dem hvis du behandler dem bra, jeg er i mot å bruke så mye på telefoner som enkelte gjør.

        Koser meg alltid med sommerhytta og andre tv program.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Huff, telefonene er så dyre. Jeg har min på 3 året og tenker den holder vel noen år til. OneCall selger brukte tlf tror Elkjøp også gjør det. Imponert over at du har hatt din i så mange år. Nå må jeg følge med fotballkampen. Fin kveld til deg. Klem fra meg til deg.

      1. Ja telefoner er dyrt, jeg skal se meg om litt til skal innom Elkjøp til helgen å se hva de har der. Ja jeg har stelt pent med den så da er den snill tilbake, men nå synger den på siste verset forstår jeg så den må byttes ut i løpet av sommeren.

        Ja nå må jeg følge med på fotballkampen skal se sommerhytta etterpå for jeg kom inn klokken 20.00 og skulle se sommerhytta men da var det akkurat sluttet av, men den blir sendt rett etter kampen i reprise så da skal jeg se på det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg