Sånn går no dagan.

 

 

 

Ja den ankelen etter fallet på lørdagen er jo en liten hindring og dump i hverdagen, skulle jo holde den mest mulig i ro men hvordan skal jeg komme meg i butikken ved å sitte i ro. Ja det kunne jeg jo bare glemme jeg må jo gå til butikken for å få handlet så det gjorde jeg på morgenen i dag sånn at jeg fikk gjort det, og så var jeg oppe hos venninnen min en tur i dag for hun ringte meg og ønsket noen og prate med og så trengte hun noe i butikken hun også. Vi satt og pratet om alt og ingen ting over en kopp kaffe, da jeg kom ned fra butikken for henne så gikk jeg sakte og rolig hjem igjen.

 

Jeg sitte i ro det kan jeg bare glemme for det har jeg ikke ro nok i ræva til å gjøre, så jeg gjør vel alt motsatt av det legen anbefaler men det får ikke gjøre noe det tar bare litt lenger tid å bli bedre i den herrsjens ankelen.

 

Ellers så har jeg ikke gjort en dritt i dag, men det er faktisk veldig godt å ha noen slike dager også. Har bare sittet og sett på tv og malt litt da ikke noe mer enn det.

 

Takk for  at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Mannen forstuet foten for noen uker siden i et fall. Hovnet opp og måtte til legen. Sendt på røntgen men ikke brudd. Fikk beskjed om å minst belaste foten. Tror du det gikk. Neida. Han er en rastløs fyr. Nå er den mye bedre.

      All gulløye ble tatt opp i går, er vel halv vei igjen å ta opp. En annen type potet som jeg ikke vet navnet på. Skal belage meg snart til bytur mens mannen får behandling for sin vonde skulder. Kronisk betennelse.

      Nyt dagen og klem til deg fra meg.

      1. Jeg forstår mannen din er ikke enkelt å holde seg i ro, jeg også er veldig rastløs og da går det ikke så lett. Men det går jo over igjen det tar bare litt mer tid.

        Å så bra at du fikk tatt opp en del av potetene, får håpe på flere fine dager så du får tatt opp resten.

        Jeg har nyt dagen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg