Sånn går nå dagene.

 

 

 

Ja da var nok en dag gått over til kveld, har tatt livet med ro. Har gått turene mine og kommet over 13000 skritt i dag også så det har vært en fin tur dag med fint vær å det hele, så jeg tuslet rundt i byen og i turløypa. Glemte å ta noen bilder i dag som vanlig, men da er det bare å gå en rund tur i en annen turløype i morgen å ta noen bilder så jeg kan bevise at jeg har gått tur.

 

Ellers har jeg ikke gjort en eneste ting utenom, men det er godt og bare slappe av i solveggen på verandaen også behøver ikke alltid å gå tur eller styre og vaske.

 

Nå sitter jeg og ser på tv og koser meg med det.

 

Snart tar jeg å kaller en dag for en dag og finner senga.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin dag 😊🌷 Du er sprek som klarer å gå så mange skritt om dagen 😊 Vi har vært heldige med været denne påska☀️😎 Det letter jo litt på humøret når sola skinner og vi kan gå ut. Er lei av alle restriksjonene, men skjønner at det må være sånn. Gleder meg til å få vaksinen 👍🏻🤩

      1. Har vært veldig heldig med været, sol ute sol inne og sol i sinnet heter det seg. Og det har faktisk stemt sånn ca.

        Jeg også er drittlei disse tiltakene vi har, vi får leve med dem en stund til. Gleder meg også til jeg får vaksinen, men det tar sin tid.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Gratulerer med 17 plass i dag 1 påskedag.
      Innevær, regn og herslig vær.
      Lammelår på steik.
      Ha en fin dag.
      Klem fra mæ

      1. Takk ble veldig overrasket over at jeg var så høyt oppe i dag, her har det vært bra vær er overskyet men opphold.

        Jeg skal ha pytt i panne som jeg skal lage meg omelett av, er ikke noe glad i lam så det holder jeg meg unna.

        Ønsker deg en kjempefin søndag 1. påskedag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg