Sånn er livet.

 

 

 

 

Ja livet skal ikke være enkelt uansett hva en gjør, jeg prøver alt jeg kan for å få ett rikt liv og har da fått det til på en måte. Jeg skulle ønske at livet mitt var på en annen måte men slik ble det ikke, da får en bare leve slik det er så godt en kan selv om det ikke er enkelt bestandig. De som ikke liker at jeg ikke har det bra noen ganger får bare leve med at jeg skriver om det her på bloggen, jeg skriver om min hverdag og da er det litt vanskelig og ikke skrive om de vonde tingene i livet mitt også for jeg skriver det jeg tenker der og da så da må det vonde også være med. Det finnes jo de som mener at slik kan det ikke være, da får de tro det da for jeg juger ikke på bloggen for hva er vitsen med det. Jeg er vel litt for ærlig noen ganger men er det ikke det en skal være, slik at folk kan se at det er ikke bare fryd og gammen og leve under ensomhet og mye smerter ikke minst og slite med psykiske problemer i samme slengen. Har jeg dårlig med penger så skriver jeg om det også, jeg kunne skrevet mye om det i dag men det kan jeg spare dere for har jo bare -85 kroner på konto fram til mandag så da kan man vel si at en har litt dårlig med kronasjer. Men jeg klager ikke av den grunn jeg sier bare hvordan ståa er etter alle regningene er betalt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Kjenner så godt igjen hverdagen min i det du skriver. Det er ikke lett og livet er en kamp.
      Ærlighet er viktig, også på bloggen. Det prøver jeg å være hele tiden å. Forstår ikke hvorfor man skal skrive på seg ett annet liv enn det man har.
      Er det noen som ikke liker det så får de la være å lese 🙂
      Tusen takk for at du skriver ting som de er.
      Ønsker deg en god kveld <3

      1. Man må jo skrive ærlig og skrive det som virkelig er dagen min i skrivende stund, kan jo ikke skrive om ett liv man ikke har sånn funker det ikke i livet.

        Som du sier så er livet ikke enkelt det er en kamp som man må stå i hver dag.

        Ønsker deg en kjempefin og god kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg