Sånn da er morgenturen over.

 

 

 

Det ble en fin tur langs elva her i byen ja jeg gikk langs lågen, stille og fredelig ikke ett menneske ute å gikk utenom meg det er deilig det. Det var bare noen ender og meg som var ute på dette klokkeslettet som jeg var ute, gikk tidlig i dag før klokken 09.00 så da er de fleste i sengene sine etter nattens festing. Og de som er oppe sitter vel med frokosten da jeg var ute på tur, jeg syntes det er så deilig for da møter jeg ingen for det hadde jeg ingen ønske om i dag møte noen med andre ord.

 

Det som var litt syn var at det ikke var noen tomflasker å finne, men men det er jeg jo blitt vant til så jeg bryr meg ikke. Syn for det er den eneste måten å spe på kronasene mine men det har jeg lært å leve med, for det har vært lite i hele sommer sånn er det bare når coronaen lever og den kommer vi til å slite med lenge sånn er det bare dritt men sant.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg