Sånn da er ill dåpen vel overstått.

 

 

 

Da jeg gikk ut på tur så møtte jeg ei koselig dame som ble med meg på tur, det var deilig å ha noen å gå sammen med vi skravla og koste oss. Jeg gikk opp til venninnen min og det var kjempekoselig med kaffe og litt skravling, det var lenge siden nå at jeg var oppe hos henne var der samme dag som jeg ble gipset første gangen 1 januar så det var deilig å ha noen og prate med igjen.

 

Var også innom butikken på vei hjem så jeg fikk kjøpt meg brød og paracet så jeg har det i helgen.

 

Da jeg gikk hjem alene så gikk jeg så anspent at jeg ble sliten som fy, men det var ett greit føre for det lå mye snø oppå isen sånn at det ble bedre grep. Har ikke våget meg til byen enda så brodde eller piggsko har jeg ikke kjøpt enda, for jeg var redd for hvordan det ser ut der nede.

 

Lag dere en kjempefin lørdagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Godt å høre at det gikk bra og at du har kost deg med å treffe kjente. Er fælt hvor anspent man kan bli. Er på samme viset med meg. I dag var det gubben som falt på isen. Det gikk bra. Heldigvis. Nyt kvelden. Klem til deg fra meg.

      1. Det var kjempe kos å treffe kjente og få noen å gå tur med, er ikke ofte men i dag så hadde jeg selskap under turen. Blir veldig slitsomt å gå så anspent. Huff da godt det gikk bra med han for det er så fort gjort å skade seg. Kvelden blir fin her med håndball og greier.

        Ønsker deg og gubben en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det var en kjempefin dag, holdt på å bli gal av å bare være inne det er ikke noe jeg ønsker.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja i dag var det veldig godt å komme seg ut, selv om jeg ble veldig sliten av hjem turen. Og veldig viktig med de to gode samtalene for nå var det gått så langt at jeg gråt for ingenting, og ensomheten var til å ta og føle på. Så fikk jeg kjøpt meg brød og paract det var noe jeg virkelig trengte.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg