Sånn ble denne fredagen brukt.

 

 

 

 

Det ble ingen tur på kafe eller langs elva litt mye vann enda så stien var fortsatt stengt, men det ble tur uansett i parken fant noen flasker det ligger overalt. Har også vært oppe hos venninnen min med kaffe og skravling om alt og ingenting det er godt med noen og skravle med i løpet av dagen for dem har jeg ikke mange av, var også oppe i butikken og handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte for i dag.

 

Har også vasket og ryddet litt i leiligheten min, det tar tid og gjøre det når du bare har en arm som fungerer som den skal men har fått god trening i det nå så det går bedre og bedre med tiden har mine teknikker på alt som må gjøres i hverdagen.

 

 

Nå i kveld har jeg tatt meg en stor skål med fersk kjøtt suppe det var helt nydelig, fikk det av ei venninne fra den tiden jeg gikk på skolen i barn og ungdoms tiden.

 

Nå blir tv titting på meg  for det er jo det jeg bruker kveldene til for ikke tankene skal få for stort utløp og ta for stor plass.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Kjekt med livstegn fra deg,er armen vond enda etter bruddet?Forstår du ikke har det så greit,det er godt du skal en tur til Spania om ikke så lenge,ha ei fin helg,klem

      1. Ja jeg måtte bryte stillheten, nå skal jeg prøve å komme med flere innlegg i allefall ett om dagen. Den er ikke så vond men den fungerer ikke som den skal, ubehagelig med den plata og nervesmerter som kommer og går føles som jeg går med piggtråd i hånda hele tiden.

        Gleder meg til turen til Spania.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Husker at jeg fryktet den plata i armen da jeg brakk den. Men det slapp jeg unna, og holdt armen i fatle ei god stund. Ingen plager etterpå. Leit at det er plager hos deg etter bruddet.

      Gikk tur opp bakkene her fordi ryggen slo seg vrang. Men i dag er jeg heldigvis mye bedre. Hjelper å gå opp bratte bakker og mykt underlag på marka. Blir en tur opp i dag også, men er en del vind.

      Klem til deg fra meg.

      1. Jeg angrer noe så veldig på at de på ortopedisk klarte og overtale meg til å ta den operasjonen, hadde ikke gjort det hvis jeg viste det jeg veit i dag at det skulle bli sånn som det er nå. Men gjort er gjort sånn er det bare.

        Håper at ryggen er bedre nå helst bra, ja det er fint med mykt og variert underlag å gå og litt opp og ned. Her jeg bo er det mest hard asfalt, er ikke mye variert og mykt underlag sånn er det å bo i byen i alle fall nær byen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg