Så var en dag til snart over.

 

 

 

Jeg har ikke vært så mye på tur i dag, var en liten tur ute og handlet litt mat nå i ettermiddag. Hadde godt tom for middager fram til lørdagen, for på søndag trenger ikke jeg å tenke på å ha mat til for da er jeg i konfirmasjonen til min kjære sønn. Ellers så har jeg vært mest inne, har jo vært på verandaen ett par ganger i timen så jeg har fått litt luft i dag.

 

Nå sitter jeg her og venter på at middagen min skal bli ferdig skal ha fiskekaker og stekt ris, jeg har blitt helt hekta på stekt ris som tilbehør til fiske mat men også mye annet.

 

Herlig heten jeg er så veldig dårlig til å fotografere jammen så glemte jeg å ta bilde av antrekket i dag, så da får det vente til i morgen da skal jeg også fotografere antrekket som jeg skal ha på meg i konfirmasjonen på søndag. Har litt trøbbel med det at jeg ikke er vant til å gå med høye heler, må vel trene litt på det eller så blir det lave sko for jeg kan jo ikke gå med noe jeg ikke klarer å gå med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei på deg..Litt småkjølig her i kveld..Så blitt litt ute og litt inne på meg også! Stekt ris er godt. Koselig med konfirmasjon på søndag. Klem.

      1. Ja litt små kjølig jeg drev å oljet veranda gulvet men det var altfor lite olje igjen så styreleder kommer med mer i morgen så jeg får gjort meg ferdig før 1 september skal være ferdig på lørdag.

        Gleder meg til søndagen for da får jeg være sammen med guttene mine. Jeg elsker stekt ris.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg