Så var det nok en dag.

 

 

 

Startet dagen med å lese noen blogger over en kopp kaffe, selv hadde jeg faktisk ingenting å skrive om akkurat da. Har vel ikke så mye å skrive om nå heller, så nå bare lar jeg fingrene springe over tastaturet så får en se om det blir noe ut av det jeg skriver. Søren heller med denne skrivesperra som kommer en gang i blant.

 

Jeg får vel skrive litt om det jeg har foretatt meg i dag, det er heller ikke så mye for jeg føler at jeg er til belastning for andre bare jeg går ut en tur. Men det ble en tur ut for venninnen min ringte og lurte på om jeg ville ta en kopp kaffe hjemme hos henne, det sier jeg ikke nei til for det er den eneste som jeg føler skjønner meg og veit hvordan jeg har det. Jeg gikk en tur opp i butikken for henne, for hun trengte noe der oppe det er noe jeg gjør for henne med glede. For da føler jeg at jeg er til nytte for noen og ikke en belastning.

 

Nå skal jeg legge meg på sofaen litt å titte på tv, er jo ikke så mye annet å gjøre nå og jeg forsømmer ingen for jeg har ingen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei Aud-Marit. Tenker det er fryktelig dumt av deg å føle deg som en belastning bare du går ut. Å komme seg ut i litt frisk luft er alfa og omega for oss alle. Gå en tur hver dag du og kjenn at det er herlig. Ikke bry deg så mye om hva du TROR andre sier om deg, kan være bare du som kjenner det sånn. All ønske om gode dager til deg.
      Hilsen Sølvi

      1. Jeg veit det kan være bare meg og mine tanker og følelser som er slik, at det er bare jeg som tror at folk snakker om meg.

        Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er ikke du flink til å gå tur da? Syns jeg stadig leser her at du har vært ute og gått 😊 Å føle på at ingen bryr seg, og bryr de seg så er det i allefall for noe negativt, sånn tror jeg de fleste av oss har det av og til.
      Selv så synes jeg det blir litt innestengt nå med kulda og alle tiltaka. Er på jobb hver dag og har studenter gående hjemme, men syns det begynner å bli litt trått etter hvert likevel. Så kan ikke trøste deg med noe annet enn at jeg skjønner deg 😊

      1. Jo normalt sett så er jeg veldig flink til å være ute å gå tur, men de siste dagene så har disse dumme tankene kommet til meg igjen.

        Ja det er sikker mange mange som har det sånn, ja disse tiltaka, kulda bryr jeg meg ikke om den gjør at kroppen min blir bedre når det er kaldt.

        Skal prøve og komme meg tilbake til den jeg var før depresjonen, ikke enkelt men slik er det bare.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg