Så var det kveld og avslapping.

 

 

 

 

Det har vært en travel dag med mange fine turer, som sikker flere av dere veit så er jeg veldig glad i å gå tur. Det har jeg i dag også gjort, var oppe hos venninnen min på vafler og kaffe, var også oppe å handlet for henne og for meg selv.

 

Har også vasket leiligheten og vasket klær, og gjort klar det som skal ryddes vekk for vinteren og funnet fram vår og sommer klærne mine. Da jeg var ferdig med alt dette så tok jeg meg en strekk på sofaen, det fortjente jeg mente jeg da.

 

Nå sitter jeg og ser på Nytt på Nytt, for det er ikke så veldig mye mer å se på før senkveld senere i kveld. Nei nå får jeg avslutte dette innlegget før jeg skriver meg bort og vekk fra det jeg skulle skrive.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg