Så var det fredag igjen.

Reklame | Gina Tricot.

 

 

 

 

 

 

 

Ja i dag så er det fredag å da kan de unge dra ut på byen, å kose seg ja de som ikke er fult så unge kan jo også gå på byen og kose seg jeg har akkurat kommet hjem etter en date med meg selv på puben og tok meg en halvliter.

Syntes jeg også hadde lov til å kose meg med en halvliter, det er faktisk over tretten år siden sist jeg var ute og koste meg på puben traff noen kjente men gikk tidlig hjem så jeg kunne slappe av. Er faktisk sliten i dag så det har ikke vært så veldig aktivitet på bloggen min i dag men nå kommer det ett innlegg, å det var vel på sin plass nå som klokken er godt over 21.00. Skulle gjerne ha skrevet før men det har vært litt ruskevær i dag, det var ikke så ille tordenvær men for meg så var det ille nok.

 

Har også fått mail fra Egmont så nå har jeg fakturert dem for det jeg tjente i juli, det ble en del som jeg nå har fakturert dem slik at jeg får de pengene på konto i løpet av neste måned.

 

 

Jeg har lagt med noe som du kan ha på deg når du skal på byen, jeg pyntet meg ikke så mye som det jeg har lagt ut som klikk klikk denne fredagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

2 kommentarer
    1. Så flott at du var ute og slappet av litt og traff noen folk. Koselig. Skal ta meg en tur på byen til høsten jeg også. Gå til byen. Ta meg en øl og gå hjem igjen. Klikker innpå alt. Klem.

      1. Ja det var veldig fint, traff noen som jeg hadde jobbet med før. Det er jo koselig å gå ut på byen en kveld å bare kose seg med en øl, for så å gå hjem igjen. Takk for at du klikket innpå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg