Så var det en ny dag.

 

 

 

Ja så var det vel og starte denne dagen også, men hvordan startet den tro jo med solskinn og høst er ikke varmt akkurat men det er like greit for min del. Jeg skal i alle fall ut å gå tur i dag også hvor den turen går ikke veit jeg enda, jeg tar dagen som den kommer men har noen tanker om meg selv som må ut og vekk først om det går sånn er det bare.

 

Har på morgenen hatt noen tanker på hvorfor dette livet mitt er blitt som det er, både med det psykiske og det fysiske og ikke minst alt det andre som gjør livet litt vanskelig. Men jeg kom ikke fram til noen verdens ting så det er nok blitt til etter hvert som man lever, det tenker jeg i alle fall for det er mye jeg ikke kan sette finger på å si det er årsaken til at det ble slik det er i dag sånne tanker regner jeg med at det er flere enn meg som har.

 

Nei skal jeg komme i gang med dagen jeg også litt treg som jeg pleier å være, her er det bare jeg som skal få i gang meg selv så har det ikke akkurat travelt med det.

 

Lag deg en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det er nok mange av oss som kan lure på hvorfor livet har blitt slik det ble. Jeg har tenkt mye på det det siste året.
      Det jeg har kommet frem til er at fortiden får jeg ikke gjort så mye med, men dagen i dag og morgendagen og dagene, ukene, månedene som kommer etter det de kan jeg bruke på en best mulig måte.
      Ha en fin dag, nyt det flotte høstværet!

      1. Ja du sier noe der er ikke enkelt men det skal jeg forsøke på, å se framover og ikke bakover enkelt er det ikke.

        Dagen i dag skal jeg bruke på noe jeg har lyst til, veit ikke hva men det kommer vel noe etter hvert.

        Ønsker deg en fin dag også, været skal nytes og brukes.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja, man kan mange ganger lure på hvorfor ting er blitt slik det er blitt og hvorfor ting har skjedd. Av og til tenker jeg at hvis det er triste ting som har skjedd er det litt som å være uheldig å bli overkjørt fordi jeg var akkurat der akkurat da. Det fins jo ikke mening i det og er skikkelig uflaks og ikke noe man kan få gjort noe med. For meg hjelper det å tenke på dagen i dag og prøve å planlegge hyggelige ting jeg kan gjøre slik at man ikke tenker på det som har vært og har noe å glede seg til.🤩Håper dagen har vært fin.🍃🍂Stor klem fra meg.🥰

      1. Ja det er litt slik jeg har følt det i noen dager at jeg har blitt truffet av en bulldoser, i dag så hadde jeg planlagt en dag ute i naturen og slik ble det for det er noe jeg syntes er hyggelig og deilig å være i ett med naturen.

        Dagen har i grunnen vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg