Så var det bare meg igjen.

 

 

 

Er vel ikke så mye mer å si her sitter jeg og tenker som vanlig, de tankene jeg har i dag er ikke gode spør du meg sånn er det stort sett hver kveld. Har nå hatt en fin fin dag i dag selv om det har vært kaldt men det er jo tidlig vår da, får håpe det blir varmere etter hvert.

 

Dagen i dag startet jeg med en kaffekopp og noe å bite i i dag ble det knekkebrød med smør på, så ble det noen blogger også lest som er noe jeg syntes er veldig koselig på morgenkvisten. Så ble det en kjempefin tur på meg i dag, ja jeg fant en del tomflasker i dag også veit ikke hvor mange men det ble to fulle bæreposer.

 

Så koste jeg meg med taco noe som var veldig godt har ikke spist det siden julaften, skulle ha det i påsken men valgte det i dag i stedefor for i dag trengte jeg noe godt.

 

Nå sitter jeg her og hører på ett helvetes bråk fra etasjen under her, tar ingen hensyn i det hele tatt men når alkoholen renner inn så renner jo forstanden ut sånn er det vel bare. Gir dem seg ikke til klokken er 23.00 så blir det klage nummer 2 sendt til styret på 1 år, dette gidder jeg ikke mer må jo ha tv på full guffe hvis jeg skal ha flaks å kanskje få med meg noen verdens ting.

 

Nei nå skal jeg avslutte her så får jeg se om det blir en ørenslyd etter hvert her.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hva er vel mer irriterende enn andres bråk generelt og musikk/TV spesielt!? Har selv hatt naboer i etasjen over som spilte musikk så det jallet i veggene 24/7.
      Jeg er virkelig ikke vrien, og skjønner at folk må få leve. Men når ting detter ut av hyllene pga bassen, blir det for meget, selv for meg *hehe* 😉

      1. Ja veldig irriterende når de har på så høy musikk at en ikke hører det man ser på tv selv, å så må de synge hyle og skrike sånn i tillegg skulle jo tro det skjedde ett drap der nede. Ja her klirrer det i glassa i skapet, ja folk må da få leve men det er da måte på leven de må lage.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg