Så kom telefonen jeg ventet på.

 

 

 

På morgenen i dag så kom telefonen jeg har ventet på, det var fra fysioterapien med beskjed om at jeg hadde fått time  og den timen er på onsdag 8 mars klokken 08.30  sånn at jeg kan få startet opptreningen av den armen som jeg brakk håndleddet på. Godt å få startet den treningen og kanskje få litt funksjon i den armen, for det er det dårlig med nå enda jeg har prøvd så godt jeg kan som ikke kan noe om det og smertene  i den er til å føle og ta på. Men det er ikke enkelt når noe sitter i hode men de fysiske smertene er mye verre, men det er jo dumt at hode setter stopper for det meste.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det skal bli godt å komme i gang, for det er vel det å begynne å bruke armen også gjør at smertene blir mindre kanskje.

        Ønsker deg en kjempefin dag i solen.

        Klem fra meg til deg.

    1. Vil tro at du får en behandling som gjør armen bedre og at smertene avtar. Lykke til med behandlingen og masse god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Det er det jeg håper på for sånn som det er nå er ikke til å holde ut med. Takker så mye, blir vel bedre etterhver får jeg nå håpe.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg