Så kom smertehelvete tilbake.

 

 

 

Nå er det våte dager det regner så det spruter, å det er ikke noe bra kombo for meg og min kropp. Leddsmertene blir mye verre i slikt vær, er stiv og støl skulle nesten tro at man har jogget en mil  uten å tøye ut etterpå så stiv og støl blir en.

 

Skal ikke klage så mye mer om det, men hva skal en gjøre da når smertene tar over hele livet. Nå så sitter jeg og skriver her til dere må jo oppdatere bloggen, har noe stive fingre men det går helt fint så det blir nok flere innlegg i kveld tror jeg.

 

Har jo klart å gå en tur i dag også, det ble opp til venninnen min for kaffe og nystekte rundstykker med ost.

 

Var oppe og handlet for henne og meg selv også i dag, da var det 14 dager siden jeg selv handlet så da syntes jeg det var innafor å handle litt spør du meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Uff da…men været er ille om dagen. Det verker for mange her på bloggen om dagen. Jeg fikk. mine plager med rygg og nakke og må hele tida trene og tenke hvordan jeg sitter og står! Tråkige tider..råkaldt været og masse regn! Er ikke noen god kombinasjon…God klem og god bedring…P.S. Jeg er bedre i dag. Får håpe det varer…

      1. Har ikke orket å sitte så lenge at jeg har klart å få med meg det som har skjedd på bloggen i da, leste ett innlegg inne hos deg å så at du også plagdes med smerter. Ja dette råværet er ikke noe særlig for meg som har leddgikt da er det kulde som er best for meg.

        Kjempebra at det er bedre, håper det varer over tid nå.

        Ønsker deg en riktig fin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg