Så har vi startet på oktober.

 

 

I dag tidlig så skrev vi 1 oktober på kalenderen, har ikke hatt noen planer for dagen før i kveld skal se på skal vi danse. Men så oppdaget jeg at det var håndball mellom Norge og Nederland, da ble det litt sport å se på og Norge vant og da ble dagen litt bedre for det har regnet som bare det nesten i hele dag.

 

Har jo vært på en bitte liten tur i dag også, jeg gikk opp til venninnen min som ringte meg da jeg tenkte at jeg burde gå meg en tur. Det er så deilig med henne for da behøver man ikke å ta seg sammen for hun veit hvordan det er å ikke ha en god dag psykisk, så vi ble sittende å  skravle om alt og ingen ting over en kopp kaffe var også oppe og handlet for henne hun måtte ha mer kaffe.

 

Så gikk jeg hjem og da startet regnværet og det regnet ikke rett ned men loddrett, ble så våt som ei drukna katte men hva gjør vel det det er bare å få på seg litt tørt tøy da jeg kom hjem. Satte på tv og der var det håndball, nå skal jeg benytte kvelden foran tv og ikke gjøre noe annet.

 

Og så har jeg litt planer for bloggen ut året og ikke så mye mer enn det, så får jeg sette meg nye mål på nyåret igjen.

 

Lag dere en kjempefin lørdagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det har vært koselig i dag selv om det har høljet ned ute, det regner godt enda så det er nok vann som er kommet ned. Jeg har kost meg med tv og det gjør jeg enda, ja blir jo spennende om jeg får disse planene realisert for når jeg legger planer for noe så er det noen ganger de går rett i sluket det hadde vært gøy om jeg fikk det til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg