Så gøy at den vokser.

 

 

 

Jeg har kommet på andre tanker når det gjelder bloggen og inntekt, jeg er glad for at bloggen min vokser slik at inntekten blir større resten får jeg bare ta som det kommer.

 

Blir det noe tull med nav så får jeg bare ta det som det kommer, jeg ønsker jo å tjene mine egne penger og ikke stå der på stedet hvil som jeg har gjort i mange år nå. Kan jo bare sette halvparten på en egen konto så skal dette gå helt fint det, så takket være kokkejævel og kjærringtanker så har bloggen min vokst til uvante høyder og det er kjempe gøy. Legger ved en link til de bloggene nederst i dette innlegget for det er jo deres fortjeneste at jeg ligger så høyt på lista nå, fra nå av så skal jeg skrive som jeg pleier og se hva som skjer. Jeg vil også takke alle som har vært innom og håper at dere vil fortsette med det, iallefall halvparten hvis ikke alle.

 

Senere i dag så kommer det ett innlegg med framsnakk av flere som jeg følger fast.

 

Her er linkene til de som jeg har takket litt lengre opp i dette innlegget. https://kokkejaevel.blogg.no/ og https://kjerringtanker.blogg.no/  Ta en titt innom og da vel får håpe de får litt flere lesere de også det fortjener dem virkelig begge to, den siste av dem er virkelig en koselig dame så klikk dere inn og se så hun kommer lenger opp på lista hun også.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

16 kommentarer
    1. Jeg ønsker du fortsatt vil ha mange følgere framover slik at du kan flere av dine drømmer oppfylt. Ha en fortsatt fin dag.

      1. Ja det ønsker jeg også for jeg har ikke lyst til å føle meg som en belastning for samfunnet som jeg har gjort til nå i livet, og tenk om jeg kunne oppfylle noen av mine drømmer det hadde vært fint.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag videre.

      1. Jeg er skrudd sammen sånn at jeg tror alltid se det beste i mennesker og jeg har jo fulgt kokkejævel fra den spede start med bloggen.

        Ja jeg ønsker det selv.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin dag videre.

      1. Ja jeg har mange drømmer nå kan jeg jo legge unna til å realisere kanskje en av drømmene mine. Ja det er kjempe mye glede bak hvert ord. Ønsker deg også en kjempe fin søndag.

        Klem fra meg til deg sendes fra regnfulle Kongsberg.

    2. Så hyggelig å se at du synes det som skjer med bloggen din bare er positivt. Jeg har begynt å lese deg pga av framsnakking fra Kokkejævel. Synes han har fått unødig mye tyn fra mange. Lykke til videre Aud Marit. Jeg kommer til å følge deg videre.

      1. Ja han fikk litt for mye tyn for dette at han framsnakket meg, så derfor så skrev jeg dette for å si unnskyld for alle som ikke likte det han gjorde. Jeg har tenkt mye disse siste dagene, og går dette så langt at det går utover trygden min så får jeg bare jobbe hardere med bloggen og ha den som hoved inntekt da er ikke verre.

        Å tusen takk for at du vil følge meg videre nå ble jeg glad.

        Ønsker deg og dine en riktig god dag videre.

      1. Tusen takk for de. Det håper jeg også fortsetter. Ønsker deg også en riktig fin kveld, her har det vært inne vær i hele dag det regner fra alle kanter.

      1. Bare hyggelig håper du også får noen nye lesere. Ja jeg har mange nye lesere har nesten 9000 lesere nå så det blir bra, kan både få meg nye briller og mer til skal spare en del av dem også.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg