Så er det helg igjen.

 

 

 

Det er helg igjen noe som jeg har begynt å like litt, det er noe annet for dere som jobber da er det sikker veldig godt med helg hver gang. Jeg har ikke likt disse helgene for da er det enda mindre folk som man bare kan sitte og se stresse rund, jeg liker å sette meg på en benk i byen å se folk flagre rundt i sin egen stressboble. Nå som det også er ferie tid så er det ikke så mange å se heller, det er nok varmen her som gjør at det er lite folk å se for i byen vår er det ikke så mange ferie turister nå av egne årsaker i år også. Den behøver jeg vel ikke skrive om for den veit alle hva er nå etter nesten to år, er mest folk ute om kveldene men da holder jeg meg for meg selv av egen vilje.

 

Nei jeg burde vel gå meg en liten tur nå slik at jeg har gjort det, burde vel gått ut til gravstedet til min mor men tror det blir litt for varmt i dag så det kan jeg gjøre i kveld. Har ikke vært det siden den triste januar dagen i 2019, så det hadde vel vært på tide sånn at jeg får sett hennes fine stein og se om det trengs noen blomster etter hvert. Jeg burde ha vært flinkere til å gå ut dit men jeg har bare ikke klart det, møter jo ikke de som man ser til der noen gang igjen sånn er det bare.

 

Lag deg en fortryllende dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg