Så er det fredag igjen.

 

 

 

 

Så er det fredag og snart helg hva skal jeg si som føler at jeg har helg hele uka, jeg fikk fart på meg og fikk pantet alle flaskene og det var bra for regninger måtte betales der gikk alle sparepengene pluss panten med sånn er det bare. Nå er jeg i rute når det gjelder utgiftene mine, og det er jeg hoppende glad for.

 

Så handling for helgen blir det ingenting av denne gangen, men det får gå bra og det pleier det og gjøre sånn har jeg begynt å tenke bruk det du har og det du ikke har får jeg skrive på handlelisten som skal handles inn på mandag.

 

Så lenge jeg har ett halvt brød og knekkebrød så går det bra, og det har jeg i dag så da har jeg mat nok tror jeg da har også litt  frukt da er livet herlig dere.

 

Lag dere en fin dag nå skal jeg snart ut på tur.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. God helg til deg også. Det blir nudelsuppe hver dag i helgen til middag, ett knekkebrød med syltetøy til frokost.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg