Så er det en ny dag.

 

 

 

Det er jo en ny dag hver gang du står opp om morgenen, for noen går hver dag ut på det samme ingenting å se fram i mot sånn er mine dager alltid.

 

Har jo evig ferie som ikke er noe moro syntes jeg da, men noen må jo ha det sånn også for slik er livet ja det er det. Jo jeg skal ut å se etter tomflasker i kveldingen i dag også, fant veldig mange i går kveld som blir penger når jeg går i butikken å panter dem. Det er jo fine greier for dem som ikke har så mye av det fra før av, haha sånn er det bare og kommer alltid til å være slik spør du meg.

 

Nå sitter jeg med kaffe koppen og koser meg med den, godt med litt overskyet vær i dag for det er ikke så hett enda i allefall er jo bare 22,4 grader ute på min veranda og det er å holde ut det da.

 

 

Nå skal jeg snart på tur ut for å se om det er noe liv ute i den store verdenen, bare gå å se meg rundt det er jo ferie tid å da er det lite folk å se nede i byen. I morgen og fram til lørdagsnatta så er det en del folk ute i byens gater for da er det jazzfestival her i byen, veit jo ikke hvor mye folk det er men noe blir det vel.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg