Så er det atter en dag.

 

 

 

 

Ja så er det atter en ny dag jøss så fort tiden flyr, er ikke alltid så lett og henge med men det er jo bare å prøve så godt en kan. En ting er jo veldig fint å det er at en fikk en god natts søvn så da er en mer våken enn i går, opplagt er jeg ikke men da får en bare gjøre det beste ut av dagen. Jeg startet dagen med å spise litt frokost og drikke noen kopper kaffe, satt og leste noen blogger som jeg pleier og kom over ett innlegg som jeg syntes var veldig koselig.

 

Og jeg vil gjerne takke for ett koselig innlegg fra https://solliv.blogg.no/ hun hadde et kjempe koselig innlegg hvor hun framsnakket meg noe som er veldig koselig gjort innlegget finner dere her https://solliv.blogg.no/jeg-vil-fremsnakke-bloggen-til-aud-marit.html .

 

 

Nå har jeg i planene og gå meg en liten tur, så får vi se hva resten av dagen bringer. Det å gå seg en tur er veldig sunt både for kropp og sjel, en får jo rensket litt opp i tankene og på samme tid får en frisk luft og beveget seg noe som er fint.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg ble kjempe glad for det innlegget, så glad at jeg skrev ett tilbake og det varmer meg veldig at du syntes det var fint.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg