Så er denne kvelden blitt sen.

 

 

 

Jøss det er blitt stille hos naboen så da kan jeg driste meg til å legge meg, kanskje dette trøtte tryne kan få seg noen timer på øyet. Har ikke vært så enkelt å få sove her i helgen, så nå tar jeg sjansen på at det forholder seg rolig til i morgen tidlig.

 

 

Har vært mye ute i dag så nå er jeg trøtt og sliten, det tar noe tid å bli ferdig med dette innlegget for øynene glir igjen hele tiden.

 

Så nå sier jeg god natt folkens setter på alarmen på telefonen så jeg kommer meg opp så jeg får handlet det jeg trenger så tidlig som mulig i morgen, jeg er ikke så glad i å handle når det er så mye folk i butikken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg