Så ble det samværet avlyst.

 

 

 

Så kom beskjeden som jeg ventet på, samværet i morgen blir avlyst grunnet sykdom. Sykdom får man ikke gjort noe med, den kommer bare snikende man kan ikke bestille den. Korona kommer snikende inn i kroppen og over på resten av huset, det er ikke jeg som har fått korona i huset men hos yngste sønnen min har de fått det i huset. Håper de blir fort friske igjen og ingen ettervirkninger av det, så samværet det kan vi ta senere for de må jo bli friske igjen.

 

Ellers så har dagen gått sin gang, har malt og gått tur nå har jeg igjen å skrive handlelisten i løpet av kvelden den blir det ikke mye på så det tar ikke så lang tid skal stort sett ha bare ost og smør som jeg husker i farten.

 

Lag dere en fin og korona fri kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var veldig synd hadde jo gledet meg veldig, han hadde hatt høy feber fredag og lørdag nå var han snufsete og hostet og matlysten var det dårlig med. Ja du sier noe der at det er godt det ikke er influensa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Uff, det var dumt! Håper det ikke blir lenge til neste gang dere treffest. Og da vil han jo treffe deg, bare det går helst ikke nå når en er syk. Håper du får en fin kveld og morgendag på tross av dette, klem ❤

      1. Ja det var dumt men helsa først. Nei vi setter opp ett samvær så fort han ikke har smitte lenger, så det tar nok ikke så lang tid til vi kan treffes.

        Kvelden blir fin den og morgendagen blir som alle andre dager, er jo bare å finne på noe som er givende så blir den bra den veit du.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg