Regnvær men tur ble det.

 

 

 

 

Dagen begynte positivt i dag ja søvn regnskapet hadde faktisk gått i pluss, hadde faktisk fått 6 timers søvn og det er lenge siden sist jeg har så mange timer søvn sammenhengende. Så var det frokost og en kopp kaffe eller to, ble også lest noen blogger som jeg pleier det er en perfekt start på dagen.

 

Så har jeg laget meg en rutine med å gå inn på nettbanken en gang annen hver dag, og legge inn regninger til forfall og slike ting. I dag  fikk jeg meg en overraskelse skattepengene var kommet inn på konto alt, fikk skattemeldingen på mandag og sjekket den og sendte den inn og de kom veldig fort i år.

 

Satte store deler av dem på buffer kontoen og litt på regningskontoen, det er deilig å kunne starte sparingen for fullt nå. Regner med at det er noen som må klage nå som jeg skriver om min økonomi, for det pleier det å være selv om det er på den positive siden denne gangen.

 

Og da jeg tittet ut vinduet så så jeg at det regnet ute men hva gjør det, jeg gikk meg en lang tur og det regnet som kom i dag tiner jo på den snøen som det fortsatt er mye av nå er jeg lei av den snøen.

 

Nå skal jeg bare slappe av og se på tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld og riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen. Godt at det kom inn penger og du fikk betalt regninger og satt inn på bufferkonto. Her hoster vi i kor. Jeg har astma og får bronkitt hoste. Skal til lungelegen på tirsdag. Men den hosten er slitsom. Gubben har fortsatt hoste og er i dårlig form. Vi blir nok friske før eller siden. Håper skattemeldingen kommer snart og det tar sin tid.
      Godt med en god natts søvn. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var godt å bli kvitt noen regninger og noe satt inn på bufferkonto. Det høres ikke godt ut, håper det går fint hos lungelegen. Ja alt som ikke er som det skal går over etter hvert, huff da det høres ikke greit ut for gubben din.

        Ja det kan ta sin tid med den skattemeldingen fikk min sent i fjor kan jeg huske.

        Det var godt med en god natts søvn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Alt er sånn passe bra om dagen, jeg har hatt mye å styre med de siste dagene derfor ble det stille. Har følt at alt jeg har skrevet ble for dumt, sånn er det noen ganger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg