Regntung morgen hva gjør det.

 

 

 

Ja her er det en regntung tirsdagmorgen men hva gjør vel det sånn kan faktisk den norske sommeren være, jeg unner de i Norge som har strålende sol og varme jeg trives ikke så godt i varmen jeg da.

 

I dag har jeg planer om å gå på kafe og kose meg i mitt eget selskap med en kaffekopp og noe å bite i, men først så skal jeg gå ut så jeg får handlet meg en pakke tobakk så jeg har røyk denne uken og halve neste uke.

 

Skal også gå meg noen turer i regnværet sånn at jeg får denne skrotten til å funke som den skal, er ikke alltid det hjelper men stort sett så hjelper det med en tur eller tre.

 

En ting er godt jeg har da fått sove veldig godt i natt så nå er en fritt for en kamp med seg selv i dag, er mer opplagt til det meste i dag takler også smertene bedre når man er opplagt ellers.

 

 

Takk for at du stakk innom og hjertelig velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
    1. Så lenge man har regntøy kan en tur ut være forfriskende. Kos deg på kafe det har du fortjent. Ha en nydelig dag!

      1. Ja jeg tok bare en paraply så stor som en liten parasoll så det var veldig forfriskende. Jeg koste meg virkelig på kafe.

        Ønsker deg en nydelig dag fra regn fylte Kongsberg.

      1. Det er jo dere vel unt at dere har fint vær ja det var i varmeste laget det der. Ja det er mange som sliter i varmen.

        Ønsker deg en fin dag og kveld.

    2. Hei sann! Jeg er helt ny her hos deg, så navnet ditt på Mamma på hjul-bloggen! Ser at du trives når det ikke er så varmt, du er EN av mange…. Kos deg på tur i dag <3

      1. Å så koselig at du leser bloggen min og er ny her inne hos meg. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Jeg veit at jeg er av veldig mange.

        Jeg koste meg veldig på tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg