Regn og grått men ut skal jeg.

 

 

 

Det er en grå og regnfull dag til nå men ut skal jeg, ja på tur må jeg uansett vær må jo det for å finne noen tomflasker kan ikke sitte på ræva og tro at været blir bedre haha sånn er det bare.

Håper bare det regnet som kommer ned genererer i billigere strøm, haha det har jeg ikke stor tro på det heller jo mer vann jo mer strøm kan kraftleverandørene produsere jo mer kan staten Norge selge til utlandet. Ja det er slik det er Norge tjener store penger på å selge strøm til andre land, og vi som bor i landet må betale dyrt for den strømmen vi bruker sånn er det bare.

 

Jeg forstår meg ikke på det men det er vel også sånn det er at vi ikke skal forstå oss på det, hvor ble det av den setningen de gikk på valg til at det var vanlig folks tur haha den kan vi bare se langt etter for det er vanlig folks tur til å betale. Men vi betaler mer enn nok for jeg og alle andre betaler skatt på inntekt og når vi går i butikken betaler vi ekstra mye der også sånn at de som er rike blir rikere, sånn er det jo for alle men sånn skal det ikke være mener jeg da jaja de med dårlig råd blir enda fattigere og de som har klart seg bra gjør ikke det lengere sånn skal det ikke være at vi må stå med lua i hånden å håpe på å få hjelp av NAV for å leve sånn passe bra.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg