Regn ble til sol men ikke så varmt.

 

 

 

Det var  regn på morgenen i dag var en tur ute da det regnet det var faktisk godt for det ble ikke så tungt å gå, for regnet renser opp luften så det blir mindre pollen som irriterer hals og nese rennende og kløe i øynene er det minste plagen.

 

Så kom solen da jeg gikk ut på tur to det var veldig godt, det var ikke så veldig varmt som det har vært noen dager nå deilig når det er varmt også. Fant en del flasker ble hele 34 kroner av det som ligger på sparebøssa som jeg skal sette inn på konto på lørdag, det er min rutine på panten setter inn alt en gang i uka for da er det blitt en del.

 

Russen har begynt festene sine og det blir slengt fra seg litt flasker og bokser der de har vært, og jeg kjenner mora til en av russen så jeg får greie på hvor de har vært kvelden før. Så går jeg dit morgenen etter og tar med det jeg finner av tomgods, så nå er det en del og finne for å si det sånn.

 

 

Etter de to turene så var jeg så sliten at sofaen fikk besøk av meg, det var godt og slappe av noen timer for å si det pent det var noe jeg faktisk syntes jeg fortjente i dag og det er ikke ofte jeg syntes jeg fortjener noe.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. Klart du fortjener å ha det godt! 💕 Og nå som du sparer så mye etter røykestoppen, du synes jeg du kan unne deg noe godt (potetgull/brus/sjokolade) hver helg også. Forresten er det visst Grandiosa til ca 20 (eller var det 30?) kr på flere butikker nå. Jeg skal hamstre noen 😊

      1. Ok jeg skal ikke kose meg hver helg, annen hver kanskje skal jeg få spart opp det jeg ønsker til tur og lommepenger pluss buffer og til samvær med eldstemann så må jeg tenke meg om to ganger før jeg handler.

        Ja det er billig med Grandiosa 20 kroner på det billigste, skal ikke hamstre for jeg har bare en liten fryser i kjøleskapet ikke mye plass.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg veit det er ikke alltid enkelt å se det selv, takk for det.

        Skal nok unne meg noe godt etter hvert må bare komme meg ovenfor den rød streken, må få spart opp igjen det jeg måtte bruke på rørlegger det måtte jeg låne av sparekontoen. Blir nok noe godt til helgen tror jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg